söndag 3 juni 2012

En trött söndag

Spenderar större delen av söndagen i soffan trött efter att knappt ha gjort någonting. Hoppas på att det är vädret som gör sitt till och att det blir bättre till imorgon för en jobbvecka och må så här blir svårt och det vill jag inte vara med om eftersom det är minst sagt mycket på jobbet nu. I övrigt så känns det lite i magen vilket jag skulle beskriva som att det drar och sliter lite vilket jag väljer att tolka som växtvärk, för det borde det väl kunna vara?

1 kommentar:

  1. Tack fina du för alla underbara ord du lämnat på min blogg.
    Jag blir så glad.

    Ja, det var en skrämmande upplevelse, förlossningen, och det är väl tur att jag inte visste det innan, men det var värt varje sekund nu i efterhand.

    Hoppas du får en fin måndag.
    Kramar/
    Luiza

    SvaraRadera