tisdag 14 augusti 2012

Vecka 20 (19+0) med magbild


Oj vad veckan som varit gått fort. Jobbet tar krafter från mig och vilken otrolig skillnad nu mot innan semestern på hur mycket man orkar. När jag kommer hem så finns det inte mycket tid över innan jag längtar till sängen och min gravidkudde som jag köpte efter förra veckan för att fira ultraljudet :-)
Apropå ultraljud så har vi faktiskt bokat in oss på ett 3d ultraljud om en måndad. Kan inte hålla oss från att se de små igen och det blir bilder och film att spara inför framtiden. Hoppas bara vi är nöjda med det och så klart att allt ser bra ut.

3 kommentarer:

  1. Åh, vad spännande med ett 3D UL. Vi gjorde aldrig ett sånt, men jag ville det. Det fanns inte tid, haha...
    Underbar mage du har =).

    Tack för din kommentar till mitt inlägg igår...
    Jag kan säga så här, det är just en inom familjen som sagt detta, och det är inte Anders...
    Jag säger bara fifan för den mänskan...H*n har fått mig att må skit förut. Nu bryr jag mig inte så mycket, men när det kommer såna kommentarer, då blir jag rosenrasande och fruktansvärt sårad...

    Massa kramar/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Så fin din mage är!
    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  3. Kram på er tjejer och tack för kommentarerna om min mage. Ska försöka ta en ny igen så ni ser vad som har hänt för nu växer den :-)

    SvaraRadera