söndag 26 augusti 2012

Datum att se framemot

Sammanställer en lista på datum att se framemot, både som rör graviditeten och även annat också. Roliga aktiviteter, delmål i graviditeten mm. Tänkte att jag publicerar den här och inte bara på ett papper här hemma och så får jag uppdatera den allt eftersom.

30 augusti - Coldplay med maken. 
14 september - 3d-ultraljud
6-7 oktober - en nöjes och familjeresa till Stockholm
9 oktober - Vi går in i vecka 28 som är en milstolpe för att att de små ska kunna klara sig bättre om förlossningen sätter igång. Ungefär nu borde vi också gå på vårt första TUL.
12 oktober - en shoppingresa med mamma och mormor.
27 oktober - Mamma och jag ska på musikal och hoppas på att kunna kombinera detta med en mysig övernattning på hotell med maken.
6 november - Vecka 32, barnen har ännu större chans att må bra om dom vill komma ut.
27 november - Vecka 35, nu är det mer eller mindre fritt fram att dom kommer.

1 kommentar:

  1. Spännande händelser ni ser fram emot :-).
    Vi hade också biljett till Coldplay, jag fick som julklapp av min man, men idag sålde dem precis för att vi kan inte gå på konserten nu.
    Ni kommer säkert ha jättetrevligt!
    kram

    SvaraRadera