torsdag 23 augusti 2012

Oroar mig

Tycker inte att jag känner barnen så mycket än. Kan känna något ibland men det behöver inte ens vara varje dag. Läste mig fram till att det inte var konstigt men kan ändå inte låta bli att oroa mig. Sedan ringde barnmorskan idag och informerade om att mitt urinprov hade bakterier. Men det var nog inte tillräckligt mycket för att på en gång misstänka urinvägsinfektion eftersom jag skulle göra om provet, först var jag inte så orolig men nu kan jag inte låta bli att tänka att något är fel.

Förlåt för mina oroliga inlägg men så är det just nu.

2 kommentarer:

  1. Har du annars börjat känna något?
    När jag blev orolig brukade jag lägga mig på höger sida och putta lite på magen. Det brukade kanske ta någon minut, men sen kände jag henne.
    Men det var när jag hade börjat känna rörelser på riktigt, och det var ganska sent i graviditeten [vecka 25 tror jag].
    Men prova =).

    Jag tror att de kanske vilar lite, bara =).
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Har inte riktigt börjat känna dom så mycket än så jag kunnat hitta mönster i hur jag ska göra för att få dom att reagera. Men just nu är i varje fall någon av dom igång. Det går inte riktigt att säga om det är en som rör sig mer eller båda.


    Kram

    SvaraRadera