torsdag 19 juli 2012

Magbild och drömmar


Ja så här ser jag ut just nu i vecka 16, tycker man kan se att magen har växt.
Under hela graviditeten så har jag drömt en hel del men nu de senaste veckorna har det gått i från lustiga och konstiga drömmar till att kunna vara jobbiga och mer verklighetstrogna. I natt drömde jag att en av tvillingarna inte levde längre och självklart vaknade jag ledsen och orolig och det känns som om det sitter i  nu under morgonen. Hur ska jag klara av att vänta i 4 veckor till innan vi får reda på att allt är bra?!

2 kommentarer:

  1. Hej! Såg din kommentar på min blogg och vill såklart kolla in din....
    Ett stort grattis till din tvillinggraviditet, ska bli så roligt att följa er. Jag hoppas du kan få "nytta" av det jag skriver också.
    Har ni gått med i Svenska tvillingklubben? Det kan jag annars rekommendera varmt. Vi har varit på deras föräldrarutbildning och den var riktigt bra och givande då den riktade sig bara till oss med två bebisar i magen och allt som hör till.
    Hoppas det är okej att jag lägger till din blogg i min blogglista, annars får du säga ifrån.
    Stor kram
    Anna (och min två tjejer i magen...)

    SvaraRadera
  2. Jättekul att du hittade hit :-)
    Vi kommer nog absolut gå med i tvillingklubben, man kan behöva alla tips och råd man kan få :-)

    Spännande med två tjejer, har ni börjat fundera på namn?

    Kram
    Johanna

    SvaraRadera