fredag 13 juli 2012

De senaste dagarna

Har kommit in i någon form av svacka. Vet inte om det beror på att det är semester och jag faktiskt kan slappna av eller vad det är. Enligt appar och böcker så brukar man må bättre i denna period men jag är faktiskt mer illamående än jag varit tidigare. I varje fall på så sätt att jag mår illa varje dag både förmiddag och eftermiddag. Det tråkiga vädret gör ju inte humöret bättre och som en bieffekt har jag haft rejäl huvudvärk.

Ursäkta detta tråkiga och oinspirerande inlägget men det är så det har varit de senaste dagarna.

1 kommentar:

  1. Man kan inte alltid vara på topp, vännen. Och man ska inte stirra sig blint på appar och andra saker. Alla är olika.
    Du ska nog se att du snart mår bättre och är piggare. Om inte annat så är du närmare RUL nu ;).

    Massa kramar/
    Luiza

    SvaraRadera