onsdag 9 maj 2012

Hopplös


Kommer det vara så här nu fram till den 30 maj att jag oroar mig för varje icke symptom eller symptom? Hoppas verkligen inte det men verkar som om att just så hopplös är jag. Har inte alls lika ont i bröstvårtorna igår och idag och på en gång så börjar jag fundera. Så nu var jag tvungen att gå upp, kissa på den tredje stickan för att få se ett plus och självklart kom det ett. Var till och med tvungen att fotografera det som ett bevis och lägga upp den här (ursäkta att bilden hamnade snett men man ser nog ändå vad det är hoppas jag ;-)). Jag vill kunna vara den lugna personen som tar det som det kommer och i varje fall njuter av att det här och nu är en graviditet men har upptäckt att det är lättare sagt än gjort.

1 kommentar:

  1. Ja, du vännen, det där höll jag på med dag in och dag ut.
    Jag vet inte hur många tester jag kissade på, men det var ett tiotal. Helt sanslöst.

    Jag är oxå en sån person som försöker intala mig själv att det blir som det blir, ändå har jag svårt att släppa det och slappna av...
    Suck.
    Det tog mig jättelång tid att fatta, och jag fattar ff inte att jag väntar barn. Jag har inte kunnat slappna av och njuta så mycket, vilket jag säkert kommer ångra i efterhand, men det är lättare sagt än gjort.

    Ha en fin kväll.
    Kramar

    SvaraRadera