tisdag 16 oktober 2012

Vecka 29 (28+0) och sjukskrivning

Ny vecka igen, vart tar tiden vägen egentligen?! Känns overkligt att vi kommit så långt och på måndag är det äntligen dags att få reda på vad dom väger och att dom mår bra. Veckan som gått har inneburit jobb och sova och så sedan en hysterisk shoppingdag med mamma och mormor på Ullared. Tog på krafterna men värt det med tanke på allt fint vi kom hem med och hur kul vi hade det tillsammans :-). Börjar dock inse att kroppen orkar inte lika mycket längre så med det i åtanke så bestämde jag mig för att inte vara fröken duktig längre och bara kämpa på utan kontaktade min barnmorska som bokade in mig på ett läkarbesök där jag blev sjukskriven 50% från och med nu. Kommer kännas konstigt men välbehövligt att få sova ut lite och inte stressa så mycket som jag gjort den senaste tiden :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar