fredag 14 september 2012

Två små killar

Kom precis hem från vårt 3d-ultraljud med beskedet att det är två små killar vi väntar :-). Mannen vart lite chockad då han var inställd på en av varje medan jag nog hade tänkt att det var så här. Däremot är det lite tråkigt att inte få användning av de fina tjejnamn jag hade och lite konstigt att aldrig få bli mamma till en tjej. Ultraljudet var häftigt men det bästa var inte 3d-delen utan att han var så otroligt noggrann och duktig med att berätta om allt. Båda pojkarna hade bara en artär i navelsträngen vilket kunde påverka hur dom växte så han skulle skicka in det till vårt sjukhus i stan och så hoppas vi på att få mer kontroller så dom växer på sig som dom ska.

2 kommentarer:

  1. Åh, så kul. Grattis till 2 små pojkar =).
    Vad bra att han var noga med undersökningen så ni får rätt hjälp.

    Vilken fin pläd du lagt upp för några inlägg sedan. Jag har lite förkärlek till ugglor, men den där var lite dyr för min smak.
    Ha en god natt.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Känns lite overkligt som sagt och jag har alltid fått för mig att jag skulle få en dotter men så blev det tydligen inte :-).

      Ja ugglor är ett återkommande tema här hemma men tror tyvärr att pläden också faller utanför vår ekonomi just nu.

      Kram

      Radera